Policy

 
 
 

avbestilling av overnatting

Noen ganger er det slik at man ikke får reist akkurat da eller dit man hadde tenkt, da er det fint at det er enkelt å avbestille overnattingen eller bordreseravsjonen. Har du booket direkte gjennom Gomobu, gjennom våre nettsider, per telefon eller epost, ber vi deg ta kontakt direkte med oss eller benytt deg av skjemaet. Når vi har behandlet avbestillingen, får du en bekreftelse fra oss om at avbestillingen er registrert.

 

Avbestilling via operatør

Har du booket overnatting via en operatør, for eksempel Expedia, booking.com eller andre avbestillingen gjøres hos operatør. Gjør oppmerksom på at det ikke holder å kontakte Gomobu for å avbestille en slik booking, da det er operatør som er ansvarlig for avbestilling. Vi ber deg derfor sette deg inn i operatørens avbestillingsregler, og minner om at Gomobu ikke er ansvarlig for eventuelle gebyrer som kan forekomme ved for sen avbestilling gjennom operatør.

 

Avbestilling av selskap eller bryllup

Har dere booket selskap eller bryllup ta direkte kontakt med oss på
telefon +47 61 35 77 10 eller post@gomobu.no.

 

Hos oss har du mulighet til å vaske hyttene selv etter oppholdet. Vi går over alle hytter etter at gjestene har sjekket ut for å sikre at det er rent til neste gjest. Hvis vi finner at hytten ikke er vasket etter våre vaskestandarder vil vi i enkelte tilfeller fakturere for sluttrengjøring kroner 600 i etterkant av oppholdet. I alle hytter finnes en oversikt over hva og hvordan vi ønsker at hyttene skal vaskes, dette finnes i Informasjons-mappen som finnes på alle hytter.

sluttrengjøring av hytter

 

Lurer du på noe annet? Se Spørsmål + Svar eller Informasjon.